Klant:

Landal

Adviesonderwerpen:

Marktanalyse
NPS-analyse
Gasttevredenheid
Doelgroep bepaling
Leefstijlsegmentatie
(Her-)positionering
Parkpaspoort
Concepting
Typedifferentiatie

 

Landal Landgoed ’t Loo, een park met meer dan 350 bungalows en al jarenlang succesvol, had omzetgroei en positionering als vraagstuk.  

LOO_01_45319.jpg

Wat we gedaan hebben.

We deden onderzoek en leverden een analyse vanuit de gast, de cijfers en de markt. De uitdaging was gastbeleving, product en service naar een hoger niveau te brengen. Het eindresultaat is een nieuwe parkpositionering met nieuw ontwikkelde woningconcepten en uitbreiding van faciliteiten. Medewerkers hebben met het parkpaspoort een leidraad gekregen om de positionering voelbaar te maken.

loo-09-146127-521201 (1).jpg

Een factbased analyse met een creatieve vertaling verhoogt de parkbeleving en de omzet.

Ik wil dit ook!

Klik op onderstaande button om contact op te nemen.

Previous
Previous

Nieuw Parkperspectief